Wednesday, March 9, 2011

Alahai JimmY Napa Gini Jadinya..

Hai en Jimmy...napalah jadi gini..memang habits artis ker kes kawin cerai..kawin cerai..kawin cerai ni..maaf , aku wat pengulangan r pulak..almaklumlah..En Jimmy ni popular la juga cuma kita tengok rumah tangga dorang happy ajer lepas tu..tup- tup semalam masuk Buletin Utama TV3..pasal memfailkan permohonan kembali taat dan nusyuz kepada isteri beliau.Kecian En Jimmy lain betul wajahnya..Aku ni ja yang nda tau pasal En Jimmy sebab aku ingat dorang happy aje..rupanya dari Disember 2010 lagi..huhuhu...aku buka Mstar pun sama juga. Hot Stori walaupun basi..so aku kongsikan r cerita ni....
Kira En Jimmy kita ni pandai jugak la jaga rumah tangganya sebab cerita pasal apa dorang berantakkan pun aku tak tau...private benar..bijak -bijak..So buat pengetahuan korang, c En Jimmy ni dah tidak tinggal sebumbung selepas 20 hari bernikah..ni barulah..yang penting..dia memang nak jaga hubungannya dengan isteri dia ni..sebab dah mengandung..kalu dorang bercerai ker apa, anak dalam perut tu memerlukan kasih sayang ayah dan ibu...kira bijak juga r dia wat permohonan gitu..hmm...
Bak kata P Ramlee ..sedangkan lidah lagi tergigit ..inikan pula suami isteri..so, aku harap En Jimmy dapatlah berbaik semula ngan isteri dia dan bahagia hingga ke anak cucu..Aminz..(^-^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)