Sunday, July 22, 2012

Sihat Bersama ALPHA LIPID SD2 dan SD2


PRODUK ALPHA LIPID SD2  PALING LARIS (Hot Sells)

Salam dan selamat berpuasa di hari kedua Ramadhan ni uols..sempena Ramadhan ni, cik Myiesha wat bisnis MLM lah kiranya, bisnis susu kesihatan..Mesti uols pernah dengan SLIM DIET 2 atau ALPHA LIPID SD2..hmm, ramai yang dok buat bisnis ni sekarang,, termasuklah aku...Aku bukan apa uols, teruja dengan testimoni pelanggan - pelanggan yang ingin menguruskan badan..

Kelebihan produk ALPHA LIPID SD2  dan SD2ni uols..








INFO SLIM DIET 2 (SD2)
**********************

SD2 adalah satu produk penurunan berat badan yang berasaskan soya protein isolote yang terpilih dan bergred tinggi, serat soya, diperkayakan dgn asid amino, vitamin A,B,C,D,E dan mineral. 

SD2 juga bukanlah 'meal replacement' dimana kita perlu berlapar tetapi ia adalah 'meal supplement' dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda. Oleh itu, semasa kita melalui program ini, kita tidak akan merasa letih dan kelihatan lesu seterusnya ia akan memberi kita tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi.

Ramuan Aktif:
Campuran komprehensif (75%) protein soya non GMO yang diasingkan, serat, vitamin-vitamin dan mineral-mineral termasuk: 9 asid amino utama, 11 vitamin, 12 Mineral.






INFO ALPHALIPIDSD2

Manakala produk Alphalipidsd2 yang baru ini telah ditambah fiber, ditambah lagi dengan green tea extract, lebih protein dan diformulasikan lagi dengan Alpha lipid formula untuk membantu meningkatkan penyerapan (efficacy) dan tindakan yang lebih cepat. Kesan kekenyangan yang lebih lama kerana telah ditambah fiber dan membantu sistem perkumuhan selain mencuci dinding usus. Diperkayakan juga dengan 11 vitamins dan 12 minerals. Juga mampu menghasilkan penurunan yg lebih pantas dari sebelum ini (sehingga 3-5 kg seminggu)!


Kepada sesiapa yang berminat atau ingin menjadi ahli bersama Cik Myieshamiya, boleh hubungi Cik Myiesha di emel :ashleyslimdiet@yahoo.com atau FB Cik Myiesha seperti banner di bawah..
KLIK BANNER DI BAWAH 




Ni gambar testimoni yang dah berjaya menurunkan berat badan...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)