Sunday, January 23, 2011

Wow... milted in the mouth

Aku suka makan..Aku suka Air Batu Campur a.k.a ABC..ape jenis benda alah ni aku bedal ja..yang penting sodap..(^-^)..cuma tuk minggu ni aku off dulu r makan benda - benda sejuk ni..biasalah demam melanda..Musim kot.. sebab suasana sekarang ni lembab ja.. Hujan ...inilah rahmat daripada Allah s.w.t..

Kawasan perumahan kita orang ni.. bunyi dum dam..biasalah orang nak sambut Tahun Baru Cina..yang menarik tu..tegok Bunga Api..hehehehe..ambik kesempatan..Happy juga tegok bergermerlapan alam maya..dikala hujan renyai- renyai..(*-*). Gong Xi Fa CHai

ABC Special with Fruit

u all nak tau .. ABC yang aku tunjuk ni memang sedap giler..yang ni ABC special. yang satu lagi tu ABC with Peppermint ice cream..sungguh sedap...cair di mulut..cergas terus minda.

ABC Special with Peppermint Ais Krim

Aku nak cerita r sikit kebaikan memakan ABC atau ice cream ni..a.k.a yang berais.. dan seangkatan dengannye..klu u all stress or tensen r..cuba makan ice cream..gerenti sejuk dan masalah stress or tensen tu berkurang..but jangan berlebihan..memang betul..benda - benda sejuk ni can relief pain..it's really work guys..but jangan terlebih sudahlah..nanti jadi penyakit la pulak..a.k.a ehem..u all pun tau jugak..

so, kepada peminat setia ice cream atau sewaktu dengannya bersamaan dengan aku pun fan ice cream jugak..teruskan la menikmatinya..tp jangan berlebihan..nanti jadi macam aku..kekehehe..sakit gigi oooo.selalu g jumpa doktor gigi(^-^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)