Sunday, October 16, 2011

Most Likeable Angry Birds..(^-^)

Bird yang tiada sayap pun bole popular di alam maya ...kecian bird yang lain..

Saturday, October 15, 2011

Christina Aguilera dah Gemuk 2011,..Before and After

Gambar semasa membuat persembahan di Concert tribute Micheal Jackson 2011

Lama dah aku tak dengar tentang penyanyi bersuara lantang ni..Christina aguilera.Pada awal kemunculannya sekitar tahun 200o gitu.. memang hot ler.ngan lagunya yang top dan suara yang sedap gitu.Aku suke sangat ngan lagunya yang masyuk tu...hot jugak minah ni sebelum dia kawin n body dia punya cantik, kurus gitu..

Terkini , all fansnya memang terkejut ngan perubahan badan penyanyi latin ni..macam lagunya your are beautiful no matter what they say....berisi....at least dia sihat walaupun dah berisi uols..Ni aku nak tunjukkan ngan uols perubahan bentuk badan penyanyi ni sebelum dan selepas dia bertambah berat badan..kredit to www.twirlit.com...what women really want..

Gambar sebelum berat badannya bertambah

Gambar selepas berat badannya bertambah

Friday, October 14, 2011

Kenapa aku lama menyepi!

huhuhuhu...

Hai uols...lama bebanor cik myiesha tak tengok belog ni..Huhuhu..menyepi kunun...Almaklumlah cam busy jer bunyi...hehehe...memang busy jugak la..Namun uols, keja tetap keja, life must go on jugak...ni baru rasa free nak update belog ni....(^-^)

Murid dari semua sekolah di daerah Kudat

Cikgu Myiesha with Cikgu Shida bermain DOH with student , buat Huruf yer

Cikgu malai, Cikgu Ina dan Cikgu Mas,....

So lama Cik Myiesha tak bergosip tentang diri sendiri..hehehe...biasalah uols membantu anak - anak aku ni...hehehe..Ni la aktiviti aku uols....mendidik anak - anak bangsa..paling best tu, siap main tepung, menari chicken dance, naik kereta api..hehehe.macam - macam ada..cam ASTRO tu.....:) tujuannya supaya anak - anak 1 Malaysia ni pandai...(^_^).

Cikgu Senandung dan Cikgu Lau,....

Cikgu Zahari dan Cikgu Omar yang cool

Cikgu Zuhana yang serius

Terima Kasih jugak to all my fellow frens menjayakan activityni ..really fun n enjoy....Hopefully we can do this again..Cool..........

Tuesday, October 4, 2011

Sila Cari Kucing dalam Gambar Ini !

Haccummm...alhamdulilah..ooh no..cik myiesha bersin..hmm..jadi uols tengok gambar ni betul - betul,..cuba cari kucing yang tersembunyi....Kucing ni..level penyamarannya ala NINJA gitu...hmm...jangan givap yer uols...cari sampai dapat..:p semoga berjaya...

Kredit too Blog Serius..

jangan tak buang..

brand yang berkesan tuk skin, aku dah try ni

Kulit merupakan organ paling besar dalam tubuh badan kita uols...hmm,,..akibat pemakanan dan pelbagai masalah semesta yang berlaku sama ada luar atau dalam badan kita memberikan impak yang negatif terhadap skin kita juga..aisyemen cam aku pakar kecantikan r pulak...huhuhu..namun uols, dengan berbekalkan ilmu ini...sure uols tak rugi...

ILMUNYA ialah... supaya kulit muka kita sentiasa sihat gitu, plus reduce body weight, mai lah kita amalkan berDETOX ...hmm, aku bukan apa uols, perkara ni lama dah aku praktikkan, cuma dulu aku makan kapsul, lepas tu pakai Foot Detox n Now kembali kepada deTox tea,...semuanya berkesan membuang toksin dalam badan

Kebaikkannnya uols, selain mengawal berat badan, dan mencantikkan kulit ianya juga mencegah penuaan..Hmm, jika uols selalu detox maka muka uols makin berseri - seri..tak caya ..uols, try yer...Di samping itu, detox ni mampu membuang toksin jahat dalam usus dan mengeluarkannya dari tubuh, seterusnya usus kita bersih dan sihat serta mampu menyerap nutrien yang baik untuk tubuh badan dan kulit kita..so kepada sesiapa yang nak jaga kesihatan diri plus beautiful like celebrity,...cubalah detox sebelum mengambil apa - apa supplement ..memang mujarab...

Detox For Healthier Skin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)