Wednesday, January 18, 2012

Aku Tak Nak Mengalah Walaupun Tak Larat !

Waduh ..waduh..lama bebenor aku tak jeguk belog aku ni dah berhabuk rupanya..hehehe..so kali ni aku nak update benda baru..mungkin bagi uols tak baru..dah basi barangkali..hahaha..tapi bagi aku baru sebab aku baru cuba..dan kiranya fun sesangat r...hehehe....

Aku g GYM..apakah benda itu..ala , pura - pura lagi kamuorang sana ah...hehehe...aku wat aerobik..bestnye..bukan pa uols, melegakan stress bekerja dan masalah yang membelenggu diri Cik Myiesha ni...memang betul uols, klu tak kasi hilang stress ni salah satunya bersenam...ekekeke..Aku wat aerobic tadi nak semput jugak....huhuhu...but yang penting tummy aku ada rasa sakit sikit....kira ok r tu..kira berbaloi jugak aku membuang intan mutiara peluh aku yang jatuh berjujuran di lantai gym...hahaha.....

Alhamdulilah lepas mandi tadi, aku dah rasa segar..segar seperti aku berada di Kundasang Ranau, joging di kaki gunung...huhuhu..rindu sangat suasana gitu..cuma tu masa Old School..sekarang dan nak dekat angka 3 ni..mesti jaga kesihatan....Sayangilah diri, Buanglah beban yang berat kat kepala otak tu dengan melakukan senaman, Mujarab..dijamin 100%...

So aku seru uols lakukan senaman, yang penting bersenam...sikit pun tak pe janji keluar peluh, badan sihat otak cergas....muka pun ceria gitu....(^-^) adios aku nak rest....sakit satu badan wooooi.....hehehehe...tak pe baru permulaan, just do it Myiesha ..Chayoook...

(ps...: maaf tak de gambar sbb dah tak larat nak bergambar, seronok sangat beraerobic sampai tak ingat step kaki salah..hahahaha..)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)