Saturday, May 7, 2011

adik belanja akak..(^-^)

Boifren aku ...hahaha

.waikiki...hehe..weekend gini best jugak kalu aku lepak kat GSC di 1 Borneo atau kat Suria Sabah tengok Movie.Hot jugak movie Fast Furios 5 ni..Macam pisang goreng panas..Hehe..namun, aku tak de masa pulak nak gi sana..hmm.ada aktiviti sekolah uols bersama geng- geng karas aku..menceriakan kelas dorang..(^-^)..Yang penting dapat pahala wat keja beramai - ramai..sambil makan free....

Weekend yang dulu la kali..lama dah aku nda update post aku ni. aku wat aktiviti berlumba makan bersama adik aku..biasalah adik yang belanja.Nama Adik aku,..atik@mr Halfcut..Hobi : bertukang ngan keta dia jer...Study at UMS sabah.Tapikan Tik takkan..Salad jer ke..aku nak Kenney rogers leh..hehehe..but aku nda mo yang tu..aku mengindam mo makan Salad juga..Lalu kami melepakkan lah diri di Tong Hing Superstore...Syukurla...termakan juga..kalu nda kepunan..My mummy ada Urusan seri paduka baginda..jadi aku sama adikku stay sini ja la..Lalu kami lawan berlumba makan..sapa dulu menang...hehehe..ni la

aksi melahap kamiorang..sapa lagi cepat habis ..ahaks,...(^-^)

Yang paling terkesan di hatiku ni..ialah Salad ni.Honey With Mayonis Mix Fruit Salad.rindunya makan salad.Rindu kono..aku reti juga buat benda alah ni..Senang ja..cuma MALAS...Hehehe..Adik aku belanja..Alala..setakat salad..aku nak besar lagi ble tak?

Jus oren ja..hehehe...lega juga tekak ni..

hehehe..Jadi sementara menunggu urusan seri paduka Baginda disiapkan, kitaorang lepak r Kat Tong Hing Superstore..Aku bukan ape..aku suka suasana kat sini, lenggang n orang yang shopping pun sikit aje..Benda aku suka ni dia punya penyusunan barang..memang senang cari..tak r cam Milimewa ker..yang penting teratur dan benda tu dikhususkan di satu - satu tempat..tak r bercelaru kepala otak nak cari...

Tong Hing Supertore

xtvt membayar..panjangnya barisan

Chow cin cau..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)