Saturday, May 21, 2011

Relax...At Fish Spa..Gelinye..

Kinabalu Park

Hmm, jauhnye jalan ..luas pemandangan..lama jugak aku tak pi sini tau..dan terbukti kunjungan aku kat sana uols tak sia - sia..banyak juga benda aku wat...bersukan sambil jalan - jalan..memang mula - mula tu aku mabuk jugak sebab lama tak ikut jalan banyak belok sana sini ni.But, lelama ok dah,...(^-^)..sekajap ja tu..

Keluarkan semangat Girl Power

Ni akibatnya tak pakai safety..ambik ko

perkara paling best aku rasa kat sana aku ikut acara tarik tali, 4x100m dan 100m..(^0^).badan aku dah berat..lari pun tak kuat dah..huhuhu..tarik tali pulak..punya la siok uols..aku lepas geram..bukan kat orang yer..kat tali jer..tarik sekuat - kuatnye..dapat juga team aku no 3..

setiap kali buat lawatan, mesti pose kat signboard..kenangan

cukup berbaloi

Hmm, uols..satu badan juga sakit la..nda ada warming up..main redah jer..hmm..sekali teguk ..jem..kehekeh..padan muka..but, sempat juga pi Kg Luanti..pi Spa Ikan ..kunun nak urut kaki dengan gigitan ikan..alih - alih aku geli uolsssssss..GELI..sangat..yang tahan tu elok r..just 15 minit dalam air bersama ikan - ikan comel..nasib bukan pirana uols..klu pirana..takda da kaki..tak payah pakai makanan ikan, pakai kaki pun bole..(*-*)..

come to mama..bestnye..

ni start dah ikan gigit..GeLINye...(*0*)

My team, but ramai lagi..bukan ni aje..

My tour ni diakhiri dengan Dinner kat Perkasa Hotel.Kira bole - bole jugak r kami tersesat.bukan aper.dah dia bina jalan baru uols..tak nampak dah yang jalan kecik tu..besau dah..Makanannye sedap..dapat juga rasa mushroom tiram..kira penyampaian award nye tu diakhir majlis..dapat hamper jugaklah..sebab no 3 tarik tali uols. kalu keseluruhan kami dapat 3 emas,1 perak , 2 gangsa termasuk acara karoake....yang penting..aku happy dan relax....

cik Myiesha dapat Hamper

candid shot..purple gitu..

reservation plsss.kureng sikit pic ni..sbb bukan dSLR..hp aje

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)