Sunday, December 4, 2011

Aku Potong Rambut Style Adira Rihanna

Keseronokkan bercuti ni perlu diisi dengan benda - benda yang tak memborinkkan..Huhuhu,,hujan aje kat daerah aku ni..musim lah katakan..jadi sebelum aku leka menarik selimut dan terus memasuki alam Alice in the Wonderland..aku ...nekad dengan keputusan aku..aku nak wat style rambut baru...huhuhuhu..Aku nekad...(cam nak bunuh diri punya ayat..hahaha..cik Myiesha dan borink ngan rambut sendiri)..

Jadi aku bersama adik angkat aku, kira adik jugak la walaupun bukan sedarah sebab aku tunggal anak perempuan dalam family, jadi kami pun pegila saloon..Hmm, adik aku ni, namanya A'a..dia punya rambut fuh..cantik..panjang n tebal jer..dia just cuci rambut jer..hmm.rambut aku pulak, panjang n nipis...memang aku ni mempunyai kulit kepala berminyak..hmm, jadi masa akak saloon tu nak potong, hmm, dia kata aku kena makan ubat tuk suburkan rambut..huhuhu...jadi dia pun ambik keputusan just bentukkan rambut aku cam adira or rihanna..pendek simple n nice..sesuai r ngan jenis aku ni yang pakai tudung..

Cut....

Cut....

Cut....

Alamak...napa cam ni....!!!!!!

Tara....ni lah rambut terbaru Cik Myiesha....jangan jeles....hehehe

Cantikkan rambut Adira

Ni pun smart..rambut Rihanna

Pss...gambar sebenar tak leh nak tayang..hehehe..sebab mirip gambar di atas..jangan marah...adios...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)