Monday, December 12, 2011

EL Marino...aku pun nak Cantik Jugak...(^-^)

Kebanjiran pelbagai suplemen kecantikan di pasaran online mahupun pasaran realiti, mengamit jiwaku untuk mencuba...almaklumlah, umur pun dah 28 ni, nak jugak jaga kecantikan...macam celebrity gitu...hehehe...so, 3 hari aku kat Kota Kinabalu, menghadiri majlis perkahwinan cousin aku Syam dan pasangannya Awien..jadi, namanya perempuan, klu tak sHOPINGGG tak sah kan..hehehe...

Dipendekkan cerita, aku pun pegilah cari Stokist Elken kat Karamunsing Shopping Kompleks..tup ..tup..dah pindah pegi Kompleks star City...nasib baik dekat ajer,...Akhirnya aku dapat lah benda ni....hehehe El Marino dan Probyo...

Jadi sekarang ni aku baru makan 2 sachet, so far ..kulit muka aku rasa lembut ajer...belum lagi sampai 28 hari gurls..so, nantikan testimoni dari aku pasal produk ni....sebab aku tengok testimoni pengguna lain memang marvelous..mana tau aku leh promote benda ni kat uols yang nak cantik...Cantik dalaman mahupun luaran...(^-^)....layan youtube kat bawah ni yer..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)