Friday, December 16, 2011

Siapa popular, Ombak Rindu ker, Pelakonnya..!

Fuh,..panas sungguh pawagam ngan Filem Ombak Rindu..sesungguhnya, aku pun dah tengok..Bagi aku filem ni kalu tak hayati betul - betul memang tak nagis..hehehe..sebab dok makan pop corn aje cik myiesha...Pada permulaan babak , aku slumber rock ajer..ketawakan orang sebelah menyebelah aku dah mengalirkan air mata, namun, aku tewas jugak uols, babak Maya karin kena marah oleh Aaron Aziz..memang sadis..aku nagis jugak...cuma mencuit hati jugak aku tengok Lisa Surihani mengamuk..macam bukan marah...tomel sangat..hehehe...

bagi aku , aku rasa Ombak Rindu ni best sebab novel dia memang best .. 10 tahun lalu aku pun tergolek - golek nagis baca novel ni.mungkin tu first impression yang buat aku nak tengok sangat filem ni..lagi satu sebabnye orang terjah pawagam berduyun - duyun sebab lakonan mantap Maya Karin, Aaron Aziz, Lisa Surihani dan Bron ..tu pasal orang nak tengok....kiranya walaupun filem ni dikritik hebat di akhbar kerana memaparkan tragedi murahan sebagai subjek utama filem..namun aku seronok tengok filem ni....(^-^) walaupun Pop Corn aku tak habis,...gara - gara melayan emosi...hahahaha..so sapa belum terjah panggung, pi r yer..masa tayangan di seluruh negara dianjakkan seminggu lagi ...sebab sambutan hangat..

Baru 10 juta, rasanya bleh kot filem ni dapat 12 or 13 juta lagi...sama - sama kita saksikan sama ada filem ni dapat mengalahkan pungutan filem KL Gangster .but uols, kedua - dua filem ni dilakonkan oleh pelakon yang sama, sapa lagi klu bukan Aaron Aziz...hehehe..tahniah bro..Ganas dan Romantic bole jugak ko lakonkan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)