Thursday, January 27, 2011

Bergumbira di Pasiran Pantai..(siri 1)

Alhamdulilah...syukur kepadanya..sempat aku update blogku ari ni..(^-^)..

This is ME

Entry aku kali ni agak pendek..hehehe..but ada sambungan u all..nanti aku Upload gambar - gambar glamour kami di pantai (perasan bei , macam la artis)..just wanna share.. Alahai...meriah sungguh anak - anak ikan aku ni bersukan masa hujan..huhuhu..(^-^)..walaupun hujan tetap juga sekolah aku ni dengan gahnye..mengadakan sukan....Alhamdulilah..selesai juga akhirnye..

yang pasti..rumah sukan aku tetap NO 3..huhuhu..kami menang gaya ja la..dalam suasana hujan lebat gitu...anak - anak ikan aku bergegar - gegar kesejukkan..namun semangat Sukan dan Meratah ikan Bakar tetap the One..rukut- rukut Sabahan bilang..hahahaha(*-*)...Makan ramai - ramai ni pun sedap

Hujan membasahi bumi..namun,,hati - hati..takut banjir udah la yer...Opss..yang penting Esok Aku Cuti..kehkehkeh..jangan jeles ah.Cuti .suka betol ni..sekolah cuti...terimas buat GB ku yang baik hati..n thumbs up buat ikan bakar tu..memang sedap

nantikan isnin ni yer..we continue stori mori..wah ala drama bersiri.yang penting Happy..(^-^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)