Monday, January 10, 2011

Meeting... Dating..lagi

Seharian menjalankan tugas..rasanya belum cukup untuk memantapkan ilmu anak - anak ikan aku ni..banyak yang perlu dipertingkatkan ..untuk memudahkan dorg dapat membaca dan menulis..plus mengira..baru juga dedahkan dorg dengan nombor..dan kedudukan nombor...syukur..ada juga melekat kat kepala otak dorg..amin..(*-*) im happy with that..

Hah, entry hari ni berbeza sikit,..sebab lama dah tak upload post baru..rupanya..settle ka blog aku ni terubah - ubah..huhuhu..silap sendiri juga..yang penting dah ku modified ala KL Drift..ala -ala pakar r kunu..(T-^).

Ini merangkap diriku yang menghadiri MEETING .Bukan Dating :P yer..hehehe..Mencantikkan post aje....MEETING sukan ZON..biasalah dah jadi Tuan Rumah..kena Advanced sikit kunun...kata dorg..Dalam bilik meeting klu tak der benda dibuat huh,..sah- sah bercerita..tak pun wat conteng - conteng kat kertas..but..

kali ni aku terpaksa dok jauh dari kerabat - kerabatku..sbb lambat masuk..bukan nye nak jadi Guru Malas..but tanggungjawab menjaga anak - anak ikan penting juga..perlu dulu dikembalikan di kelas biasa baru la ble masuk..(dah minta kebenaran PK k..(^-^) hehehe..

Paling penting tugas aku masa sukan nanti..Punyela best..ngam.. Bahagian Banner.. dan publisiti..jangan aku terpublish udah..kakakaka.(*-*).. yang penting suatu gimik akan dibuat bagi menjadikan sukan Zon kali ni meriah..ada peningkatan dari tahun lepas..

sebagai post mo term , yang lepas tu udah r yer..yang sekarang ni semakin dipertingkatkan ..Ikhlaskan diri , hati dan jiwa raga kerana kita ni SYMP.so all blogger yang seangkatan dengan aku faham apa tu SYMP..

  1. dalam bilik meeting jgn lupa tumpukan perhatian..yer..nanti jadi mat jenin payah pulak..ehehehe..(^-^).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)