Saturday, January 22, 2011

Kau paling Comel...uiks..

Weekend begini..ada sekolah yang sibuk menganti cuti Tahun Baru Cina..Especially sekolah yang ada murid Cina..atau yang seangkatan dengannya..yang sek aku..alhamdulilah tak mengapa..But..orang lain cuti kami pulak yang sibuk sek..kekekekeh..(T-T)..huhuhu...

Aisyemen..perasan ker aku ni..ramai yang bagi komen memberangsangkan kat FB aku..gara - gara bergambar bersama Barney..alahai..terima kasih semua..kerana menceriakan diri ni.. n yang sudi menjadi followers aku..aku ucapkan terimas banyak - banyak..Myiesha juga ingin menjadi penulis blogger yang baek..semoga kalian semua tercheer ngan post - post Myiesha..tut...tut...

diam - diam hari ni aku buat maskot bersama memberku yang paling baek..Bayjura..Maskot kepala burung bangau..bukan ape..Sukan Zon Sekolah kitaorang tak lama lagi..alih - alih jadi Tuan Rumah..nak wat gempak r sikit..wat maskot gitu..berpeluh juga mencari youtube cara nak buat maskot ni..last - last jumpa juga..alhamdulilah...

Dari pagi hingga petang..akhirnye siap juga..but..huhuhu..bukan juga rupa burung bangau..alih - alih aku tgk sebiji macam ayam pun ader...huhuhu.. ( inilah hasil kerja tangan kami ).tergelak juga aku tegok..ni belum colour lagi. ntah aper r kejadiannye..

tara..ni la hasilnye..belum colour lagi tau..mesti comel juga..

Sebagai penyudah kepada semua kepenatan kitaorang..kami pegilah KFC atau Kau Paling Comel..hehehe..Wrong spelling ka...KFC Ba.. kenyang juga akhirnye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)