Sunday, November 20, 2011

Family day At Tindakondazong Terongkongan Beach

Wah..like this pic very much..biasalah aku suka pantai..asal ja nampak pantai mesti aku happy n tenang..:)) so jom layanz aktiviti hari keluarga kamiorang di Pantai Tindakondazang Terongkongan Kudat..Sesiapa yang berminat nak bawa family n frens..datang sini..masuk rm 2.00 ringgit.ada penginapan, tempat mandi, ada berkayak n berperahu di tasik, tempat bersukan pun ada ..kira full pakej tuk holiday di musim persekolahan ni...hehehe..biasalah aku ni photographer tak bertauliah..kira main ambik ja..janji cantik...so uols layanz r aktiviti cik myiesha ni kat sana..rugi klu tak datang..Terbaek Wok..:)))

ble ker aku bukak kedai lepas ni....:))

Ni aktiviti aku suka..last -last dapat jugak aku bergayut..

Aktiviti wajib di tepi pantai..tampar itu bola...hahaha

Ni sesi menghayati makanan...sayap ayam..sama nasi goreng cina..sedap...yang kek tu..Cik Myiesha bikin...Red Velvet Cake with Creamy Cream Cheese. sedap...habis jugak oleh dorang ni..aku dapat resepi dari blogger..menjadi jugak....

Ni last aktiviti sebelum pulang..dayung sampan..hahaha..aku tak reti mendayung..kelaut jadinya..really fun n enjoy..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)