Tuesday, March 13, 2012

AKU borink...(8-8)

alahai, cuti ni aku tak balik kampung ke..duk umah jer...kedebush...borink gilak.....tak tau nak wat aper.....ini adalah cara aku hilangkan borink uols...jangan ikut...klu uols nak ikut..aku tak suru yer...bosan sangat....
  1. Serve internet memanjang..Tak tahu bukak page apa....tengok dan baca ja...paling aku suka bila borink ni..baca belog blogger - blogger..aku terjah jer sna sini...tak pun aku buka Youtube..tengok koleksi youtube lucu, fesyen, make up dan benda - benda comey gitu...(^-^).
  2. Makan...hahaha...walaupun aku ni kaki gym..selalu g gym..namun, bila dah tak da geng ni.masa cuti gini..huhuh..tak le ke gym..duk umah..makan..rajin la aku gatal tangan kat dapur buat - buat cam Masterchef..tapi tetap menu yang tak sebijik macam Masterchef, yang penting bole dimakan dan sodap....(*-*).Maggie pun aku bedal jugak....klu dah borink..
  3. Tido....ah...benda ni sebenarnya aku nak kurangkan..tapi alahai, time borink ni la yang aku memang buat..dah tak da kerja..ni jugak yang aku suka...kat sana la mula aku nak manja - manja ngan katil kesayangan..siap termimpi - mimpi lagik...(T-T)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)