Wednesday, January 12, 2011

sambil menyelam minum air...

Alhamdulilah..setelah 1 jam lebih mendrive..sampai juga akhirnya di KUDAT..wah..ble r masuk KL Drift ni..hehehe(but bukan juga 1 jam lebih je ..2 jam juga..)..sepanjang perjalanan dari KK - KDT hujan lebat je..paling penting area ulu kukut, KB and kat KDT..

Terima kasih wat Kak Rashidah sebagai kakak yang menemani semasa drive,plus jadi driver dia..hehehe...banyak juga cerita kitaorg sepanjang perjalanan.. Paling penting lepas ja meeting dr PPD KK, trus p Centre Point.. ada gpk yang kata 2 kedai jual yang banyak jual BBM tuk PPK cam kamiorang..Daiso N Super Save..cuma semasa keberadaan kami orang dekat sana..punyalah aku excited nampak dua ekor haiwan ni..1 dinasour puple n satu tu bee..sempat juga klik ,..klik sama dorg..

Ni la aksi kat sana..berbaju kurung..(^-^)..yang penting sepanjang meeting agung MGPK ...banyak juga amanat n yang penting ada la benda baru yang akan diberikan pada rakan - rakan di KUDAT nanti..OLE _ OLE..sempat juga berjumpa dengan sifu..GPK PLUS JU tawau kak serina..hehehe..jejak kasih...(*-^)..yang penting sambil menyelam minum AYAK.meeting plus shopping BBM....selamat malam (T-T)....Barney.. And BEE..

2 comments:

al-lavendari said...

tumpang lalu .. terjumpa melalyi blogwalking ini !

kat sini pun hari-hari hujan.

Myiesha said...

takpe..tq bg comment..(^-^)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)