Tuesday, December 13, 2011

Aku jumpa Adam AF kat Wedding Cousin Aku (^-^)

Alhamdulilah, akhirnya my cuzzy selamat melansungkan perkahwinannya ngan sepupu Adam AF yang bertempat di Inanam ..Huhuhu...ramai jugak yang hadir termasuk aku ngan family aku... dari majlis akad nikah , majlis berinai dan majlis bersanding..3 hari ...huhuhu..semua suku sakat aku duduk kat Condotel Likas, manakala aku...huhu..terjauh sikit...menginap kat Sabah Oriental Hotel..hehehe..aku suka sangat menu breakfast kat sini...tak rugi..kenyang aje...sedop....so uols ..layanzlah gambar Syam and Awien Wedding....

Nila sepupu Adam AF,panggilan manja Awien ngan my aunty, Samiah....

My cousin, Syamrizuan..serius eh...

Upacara membatalkan air sembahyang

Ni ngan kakak pengantin my cousin jugak..risha..

bergambar bersama hantaran pengantin..

ambik kesempatan gambar ngan adam

my jiran , noorshabiha pun ambik gambar jugak..senyum

maroon gitu...tudung tu,...(^-^)

Majlis berinai...hijau gitu

sama cantik..

Majlis bersanding...gold gitu..sama cantik sama padan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)