Saturday, December 3, 2011

Misteri Suami Syella Kamaruddin Terjawab!

gambar beautifulnara.com

Hmm, kecoh jugak diperkatakan tentang suami Cik Syella ni..sampai ada yang mengaitkannya dengan Tan Sri Musa ..Hmm..sungguh misteri..Jadi, sekarang ni terungkap suda misteri tersebut..bekas ketua polis negara , Tan Sri Musa Hassan bukan suami Syella Kamaruddin.

Kecoh jugak ..apa taknye, kalu kawin takat 7 ribu ringgit..orang tak bising dik..ni 15 juta..mesti orang nak sangat tau kan..Kontroversi...hehehe...bagi yang melihat gambar di atas, tengok betul - betul yer..mungkin bagi Cik Myiesha sama tang Hidung jer kot...hahahaha (^-^)..

Namun, Utusan Malaysia telah merungkai permasalahan ni dengan penafian dari Tan Sri Musa sendiri..So uols, misteri sudah terbongkar...

Petikan dari Tan Sri Musa Hassan : Jika betullah, majlis itu menelan belanja RM15 juta, saya pun hendak punya wang sebanyak itu. Cuma saya kasihan dengan pasangan pengantin itu (Syella dan suaminya) kerana mereka yang berkahwin, saya pula yang dapat nama.Haa, tengok foto ni. Langsung bukan Tan Sri Musa, muka suami Syella ni. Kalau tengok, muka irasnya pada hidung jek kot! Hehe. ( copy dari Beautifulnara.Com )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)