Wednesday, May 25, 2011

Fynale...I like.

Kekerapan uols berfesyen ..menyebabkan uols inginkan dari atas sampai ke bawah mesti ada fesyennya..Tak lupa juga kat mata uols..Entry aku kali ni, bukan apa cuma nak kasitau sekarang ni bertimbun - timbun fashionable lens kat pasaran..yang penting uols menang membeli dan sesuai dipakai..jangan jadi mata alien workshop udah r.. aku pun antara pengemar lens yang color - color ni uols..but, mesti ikut kesesuaian ngan kulit kita..nanti jadi lain..Aku bukan apa uols..mengalami dah..berdasarkan pengalaman, beli lens itu, ini..nampak cantik ja kat online shop..bila dah sampai kat tangan n dipakai..alahai..macam lain ja..so uols kena bijak memilih...so tips aku kali ni simple n mimple .

Tipsnye

hehehe..kalu uols tak nak mata uols kering bila memakai lens..carilah lens yang kandungan air didalamnya tinggi.sure tak kering mata..about 55%..namun,lens sebegini terlalu lembut..dan susah dibentuk..kalu lens uols tu kandungan airnye kurang..sure..mata cepat kering dan sakit...

selamat mencuba..

Jika uols berminat cam lens aku pakai ni..layarilah Fynale Lens..Aku pakai ni aurora series. pakai pun senang, kandungan airnya 55% k..ada pelbagai jenis lens..ikut selera uols r nak camne..k..Harga dia berpatutan..postage pun free..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)