Sunday, May 15, 2011

Tomorrow I will see U..

Gambar ini dari Trul Studio.. Cantik kan dia ambik..DSLR.

OOo..siapa kah akan aku jumpa esok..hehehe..????(^-^)..aku pegi ke Ranau la..Hmm.ada aktiviti kat sana..Adui,...lama dah tak jejakkan kaki ke Ranau.. dulu aku sek men kat sini..sekarang aku pegi lagi sini semata - mata nak bersukan..hehehe..apa ke hal nye nak bersukan..Yela, Esok kan Hari Guru..Aku ni Guru..Jadi kami wat sambutan Kat Ranau..Uiks..Jauhnye Cik Myiesha..

Alhamdulilah, sekurang - kurangnya hilang juga tension aku duk kat Kudat Aje...hehehe..Keberadaan aku juga disana akan bertemu member - member lama..yela..lama nda jumpa ..jadi kami wat reunion la kunun..(^0^)..

So memang minggu depan aku punya jadual padat sangat..1 minggu busYYYYY..(*-*)..Nda pa la uols..yang penting semuanya berezzzz..kata Heliza...hehehe..JJCM..

Apapun, "Selamat Hari Guru BUat Cikgu - Cikguku semua, ..n All my member termasuk mama n papa aku"..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)