Saturday, May 14, 2011

Like sampai Lebam..!

Hmm, semalam meriah betul silent comedy dari Maharaja LawaK kita ni..haVoc..dari SepaH, Jambu, JozaN.. Paling Hebat Jambu..hehehe..lucu sangat tengok aksi Renang Berirama Versi lelaKi Legend ni..Hehehe..But, semalam sorang lagi yang terkeluar..Im Sori....sesuai r tu..kira tinggal pun yang hebat - hebat untuk meneruskan perjuangan di gelanggang Maharaja Lawak..Cuma yang aku confusion ni..ada ML Masuk..so korang rasa sapa r yang layak di ML Masuk ni..

Dari analisis aku semalam, Nabil, Man dan Balas..kurang menyegat..kira lambat r aku nak gelak terbahak - bahak..lambat chemistry nye nak masuk...Berkenaan ML Masuk ni pulak..tujuan entry ini ditulis adalah supaya korang tolong like r dorang yang korang rasa layak Masuk Balik dalam Maharaja Lawak..Jumlah like tertinggi akan masuk balik ML.Tarikh tutup LIKE gambar peserta ML MASUK pada 18 Mei 2011..

Jom ramai - ramai LIKE Alex....Mudah Aje..just klik sini jer.. ..Like je kat sane,,.settle..kira sekarang ni aku rasa yang tengah bersaing nak masuk R2 N Alex..so..jom like sama - sama..Mari meriahkan MAHARAJA LAWAK...(^0^)..peace, happiness,enjoy..Terbaek..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)