Tuesday, July 19, 2011

Diva J Dan Divorce

Jlo ngan Marc Anthony

Alahai, kenapala aku sinonim benar dengan huruf J dalam post aku sejak beberapa bulan lalu..Biasalah Artis...Dari En Jimmy Shanley sehingga Post yang ni aku cerita juga pasal empunya nama yang berhuruf J..Tapi ni kali uols namanya J.Lo..Atopun Jennifer Lopez..Uols kena benar ngan minah ni .Dia ni kira sebati dah ngan divorce mendivorce orang ni...Dikenali sebagai juri American Idols, penjual minyak wangi yang aku sangat gemari selain dengan single terbarunya Im Into You..dah Divorce...Tapi uols memang dah faham ngan situasi divorce dia ni..dah biasa dari dia ngan laki pertama sehinggalah dia dah melahirkan si kembar yang comel bersama suaminya Marc Anthony cerai jugak...Hmm..kecian anak dia yang comel tu..

Saat Bahagia bersama Si kembar

Dikhabarkan dia ni ada kekasih baru.Hmm ? sapa..William Levy pelakon gandingannya dalam klip video Im Into You..Biasalah artis, senang - senang ja cari yang baru dan lupakan yang lama.. Dorg disahkah rasminya breakup pada 15 July lalu..bebaru ja uols, but sumber ni pun aku dapat dari yahoo, celebs.gather.com.

Aksi Mesra..

Namun, bagi aku uols, mungkin salah satu sebabnya selain dia ada kekasih baru, dorang ni terlalu sibuk dengan jadual keja memasing. Jadi punca juga tu uols, sebab dorang jarang bersama - sama..alih - alih cerai..but, klu ditengok kat media dan tV, cam loving couple jer..kira tak da masalah je..last - last break.

Pssssssssssst....Laki mana juga tak meroyan klu tengok aksi dorang ni..(wink2)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)