Friday, July 1, 2011

3 Kelahiran Yang dinanti

Aku bersyukur pada mu ya Allah, tepat jam 12 tengah malam semalam aku dah berumur 28 year old..hmm, tua dah ni..Actually tak de aper jugak aku nak cerita cuma aku bersyukur dengan apa yang ada.. Terima kasih buat semua yang bagi wish kat cik Myiesha Miya..dan terima kasih jugak yang mengingatkan Cik Myiesha supaya bersyukur.. semoga cik Myiesha miya cepat sembuh dan dapat meneruskan aktiviti seperti biasa..Almaklumlah cik Myiesha Miya tak berapa sihat sekarang ni..

Jadi, berbalik kepada apakah yang aku mau apabila suda menginjakkan kaki ke angka 28.Hmm, dalam perancangan ni banyak, cuma sekarang ni Cik Myiesha tengah buat 3 projek ..yang

1st projek about Make A Wish Contest With Myiesha Miya . Hopefully bertambahlah peserta yang mengikuti Contest ni.tak paksa yer..uols..:). Myiesha buat ni pun sempena Myiesha punya Birthday Ari ni 1 July and nak share the happy with uols..

2nd Projek ni my School Projek.. The Tittle of this Project Is Hello Kitty..Hopefully semuanya berjalan dengan lancar bersama geng cik Myiesha Miya yang bagi full support kat belakang, thanks to them...nantikan yer uols..Hopefully dengan kelahiran Hello Kitty ni dapatlah cik Myiesha berbakti pada anak - anak ikan cik Myiesha. Sekurang - kurangnya ada juga sumbangan Cik Myiesha kat School walaupun ciput...

3rd Project hujung tahun ni.. sekirannya tiada masalah, harap ianya akan berjaya, doakan jer uols..hehehe:) biar uols berteka teki..jangan fikir yang lelain udah r yer,..nanti Cik Myiesha Miya cerita ,..semoga aku berjaya membuatnya...aMinsssss..

Jadi uols, tak nak wish tuk aku ker...(^-^) hehehe, tak paksa jugak..yang penting aku dan uols semua memberikan support dengan kewujudan belog Myiesha Miya ni aku suda cukup Gumbira..Terima Kasih Semua..Luv Uols..

2 comments:

Unknown said...

hpy bufday Cik Myiesha Miya

Myiesha said...

tq Shera Haifa..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)