Thursday, July 7, 2011

Robot jadi Theme Restaurant

Sibuk mana pun pawagam masa ni kan..ala, cerita Transformer..Hmm.sapa nda suka,lepas Movie Sekali Lagi,.terus Dunia Cinema didatangi Robot yang kiranya akan menjajah dunia...Kekuasaan di Tangan Robot..Cuba uols fikir la, kira aku bawa uols berfantasy..bila robot mengatasi kita..i mean here, bila dunia kita di bawah kekuasaan Robot atau paling sweet lagi mengancam, kita hidup bersama robot..kira nda easy la hidup kita kalu tiada robot... Jadi uols, antara negara kat dunia kita ini yang memang hidup dalam alam robotik..korang cuba teka sapa???/ ****************** *************** ************* *********** *********

Ting..Tempat 1.JEPUN...Negara Matahari Terbit..Yang mempunyai pelbagai jenis Cool Gadget ni..Robot.Alahai, bukan setakat pereka cipta robot...hmm, pengeksport robot pun ada jugaklah..Ni aku nak kongsi antara robot - robot yang terFamousssssssssss atau kira di Alam Cyber buli la korang dapat tengok....di Jepun atau yang dibuat Jepun digunapakeiiii di negara LAin...namun, Sangkaan Uols meleset, banyak lagik Bah negara Lain yang boleh menghasilkan Robot ni..Kira sekarang ni world Wide,,,China ada, German Ada,Korea US ada, Thailand pun ada, ..Malaysia pun ada jugak ba..(^-^) dan banyak lagi

Di Bangkok, sebuah Restoren Jepun di sana mengunakan robot sebagai pelayan di restorennya.Kepakaran: Pandai menari melayan pelanggan.Ownernya : Lapassarad Thanaphant.. Nilai Robot : US 927,600..fuh yoo..

Jinan, China pulak lagi siok ..Naik Basikal ba robot pelayannya ni. 100 tetamu akan dilayan 0leh 6 robot yang berbasikal ni ..bila chef sibuk menyiapkan menu di dapur..Nilai Robot : Y40,000 atau dalam US 6,000 setiap satu robot)..fuhhh..

Banyak lagi uols, but ni kira famous ..sebagai tarikan untuk melariskan restoren ..jadi di malaysia ni bila..ada ka, kalu ada kat mana tu ah..gitau aku, aku nak terjah...(^-^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)