Thursday, July 21, 2011

Sesi Fulus Mania

Cek...cek..buat list..nak beli apa yer bila menjelang nak hari raya ni..hahaha..belum pun ba berpuasa suda gatal - gatal nak fikir raya mo pakai apa, mo hidang biskut apa, rumah hias camna, style baju apa...atukoi.....(Inila satu tabiat yang memang nda bule lupa selagi uols hidup kat bumi malayxzi ni...)..

Sana sini aku tengok sale, belum pun posa, suda buat sale gila - gila..a.k.a Crazy Sale..almaklumlah, nak beraya sakan kan...But uols tahun ni, hmm aku rasa aku nak kurangkan la beli benda yang nda patut - patut ni.(Diharap Cik Myiesha Stick ngan janji ini...hahaha..ketawa biawak) sebab bole - bole juga langgar perjanjian...ni la Cik Myiesha...kehkehekeh..ketawa kambing yang Cun..

Di akhir kemenjadian entry ni, aku pesan tuk diri aku jugak la..belanja yang perlu, merancang sebelum bertindak dan jangan membazir....wink2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)