Monday, July 11, 2011

Hot Chick Korean Singer

Hmm, nampaknya unsur kekorean tu bak cendawan kat Malayzi..ni..apa tidaknya, dorang ni hot ngan tarian yang cool dan muka cumil - cumil belaka...Bila dilihat dan diamati di kalangan dorang ni, semuanya sama fesyen..dari rambut sampai ke kaki. Yang mengusik naluri.badan dorang semua kurus bak kerengga..but...alahai,..muka dorang yang cumil - cumil dan kulit mak oooiiiiiii...kena injection kali tau baru dapat kulit bak dorang ni...hahaha..sental pun tak guna..paling koman pun uols kena telan pil kecantikan tu setanding dan se hot dorang ni..lagi senang inject..tapi Cik Myiesha tak r suka inject - inject ni..hehehe takut..:p..

But , semua tu nda mustahil asal lagu - lagu dorang ni best ditambah ngan tarian dorang yang COOL ni, membuatkan semua pendengar terhibur..Cik Myiesha ni bukan gila sangat kat K Pop Singer Ni, cuma lagunya sweet dan cumil...Wat aku terhibur..walaupun bahasa Aku kurang Faham..Almaklumlah, Aku ni Sabahan..Land Below da Wind..Klu Jimmy Palikat kali buli - buli juga dipaham..

Nah uols, kat entry ni aku bukan nak berceloteh banyak pasal K Pop Singer ni .Just nak gitau hot Chick yang aku minat tengok je..Come On..I wanna Tell Uols..

Secret :4 orang anggota yang cumil - cumil.Dorang ni under TS Entertainment.Asal dorang ni Dari Korea Selatan.Terkenal dengan lagu , Madonna ,Shy Boy dan Secret Time lalu menaikkan popularity mereka pada 2010. Anyway, lagu dorang ni ada kat Belog aku ..Starlight Moonlight.dengar yer.tarian dorang memang aku suka kat video klip lagu ni..So cute..like Kitty.

Girls' Generation (SNSD) : Kumpulan ni sinonim kat Asia ni dengan Lagu Genie, Hoot, Oh and Gee..Kumpulan ni dianggotai oleh 9 orang ahli, Hyoyeon, Jessica, Seohyun, Sooyoung, Sunny, Taeyeon, Tiffany, Yoona dan Yuri. Kira Dorang ni Korea Selatan Most Popular Female Group la..

Hot Summer : Kumpulan ni dibawah SM Entertainment.Wujud pada tahun 2009.Ada 5 orang ahli..Lebih kepada rap.Ahli kumpulan, Victoria , Amber, Luna, Krsytal dan Sulli.Single pertama dorang ni "La Cha Ta".Lagu dorang yang pakai kereta kebal warna pink....very cool..

3 comments:

Myiesha said...

ok kendra,tq for suggest.

Nasz said...

semua group kat atas faveret saya. haha.. termasuk satu lagi KARA..

MOHD NASER.com

Myiesha said...

wah, ada sudah geng minat korea ni..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)