Saturday, April 2, 2011

Apa ni...? Cuba teka

Ni ape ek..aku jumpa kat pantai masa kami exercise ari tu..memang tunggul kayu..cuma yang pelikknya camne ada benda ni kat dalam kayu tu...explain..????..but pic ni memang beautiful....

Sebenarnya ni Entry dah lama dah aku nak bikin...tapi asyik sibuk jer..sampai terlupa..almaklumlah..banyak yang perlu disettlekan..hm.m..Senaman, memang baik tuk kesihatan ..sapa tak suka bersenam..mai sini..kita bersenam sama - sama..(^-^)..

Ni adalah aktiviti yang kitarorang buat kat sekolah untuk menguatkan stamina anak - anak ikan aku ni yang bakal mengikuti sukan daerah minggu lalu..Tak tau r dorang dapat no jugak ke..Actually sekolah aku ni dekat ngan pantai..Pantai Kimihang..Hmm..kat sini pun ada jugak jambatan gantung..Tak sangka..ni r aku terjah...nak juga rasa ..hehehe...

Guru - guru yang power ranger..Mis Sue and Mr Bowby
Cantik kan.. Haik ..(^-^) Nice,. Anak - anak ikan aku..
Ni Cik Siti Wan Kembang. Cik Sue..Comel.Asal Kelantan yer..(^-^)
Expedisi Merentas Desa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)