Saturday, April 30, 2011

Layan Cheese Cake pun Jadilah...

Ngap Ko...Sapa Suru Ko Sedap Giler.

Winky --Winky uols..almaklumlah hari isnin cuti kan..hehehe.. Labour Day.. jadi sebelum pa pe..aku nak mengusik uols dengan makanan favorite aku ni..Cheese Cake..heheh..Home made punya yer..Mummy aku bussiness benda ni...jadi aku sebagai little daughter dia kena la tau membikin..kehekekeh..bukan membedal ja tau..hahahha. (^-^).. Resepi ni diturunkan dari family sebelah Mummy aku ka Nun Pulau Mutiara..Bukan Penang Yer..Labuan..Alah..aku rasa kat negeri uols pun ada jugak orang jual kek camne..but lagi sedap kali tau yang Full with Cheese..yang chill punya..cam Secret Recipe Punya Blueberry CheeseCake..waduh..air liurku meleleh dah ni..namun...ku makan juga cheese cake ni...
Kelebihan Cheese Cake yang aku makan ni, cream cheese dia memang moist..dan dia punya kek lembut..korang tak rase kan ..but yang dah jadi buyer tetap tu..fahem - fahem suda...hehehe..dorang rajin membeli..but, customer ni area sini - sini jer..lagipun kalu nak delivery seberang laut..ntah jadik apa suda kali tu tau..kek lagi ka...

Gini rupanya bila dah kesejukkan dalam peti ais 1 malam..

Akibat keazaban menanggung kerinduan pada cheese cake ni aku layan dulu..hehehe..selamat menghayati uols..

ni tuk customer yang order kek ni..full of creamy cheese..yummY

XOXO

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)