Friday, April 1, 2011

Jauhnye Jalan....(Part 2)

At China....

Hmm..tempat kedua yang aku p Taman Pertanian Tenom..Hmm..kat sini.. banyak sangat spesies tumbuhan terkini..hehehe..(^-^)..indahnya..hijau jer..macam duduk dalam hutan r pulak..So uols yang cintakan alam sekitar yang evergreen itu (^-^)...datang r kat sini...

Fuh luas jugak tempat ni..nak naik basikal pun bole..cume aku ni tak leh nak kayuh..almaklumlah baju aku ni baju kurung..kayuh nanti lain jadinye..(T-T) hehehe.Bulat mata orang nanti.

Gerenti korang akan jumpa pelbagai spesies haiwan dan tumbuhan..cam aku ni r..tak sangka jumpa kupu - kupu yang baru kuar dari kepompongnnye..baru melihat dunia..Indahnya ciptaan Allah S.W.T..Subhanaallah

Kupu - kupu..

Cantiknye..n wangi lagik tu..uols tau tak nama bunga ni apa..?

Periuk kera...can i touch u..dont gigit my hand ah..oopss..

Amazing (*-*)

Hah..dalam trip kami ni..member aku bawa family dia..ni anak dia..comel kan..aku nak share jugak all myiesha punya pic dalam blog ni..but, uols faham r jugak kan..berat nanti..hehehe..so kasi masuk ja la dalam FB..hope uols like...wazawaza...(^-^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)