Thursday, June 2, 2011

My Secret Wish Contest From Almari Si Pari - Pari

Ehemm..Ni kali baru la aku berjinak- jinaK nak Join Contest..Bukan aper Uols..tak tau nak Isi aper blog ni..Alih alih aku jumpe r satu belogger yang cumil join contest ni..aku pun gatal r tangan terjah Almari Si Pari -Pari ni dengan rakusnye..hehehe (^-^)..aku interest sanGat ngan Pic Kontes ni..Teruja gitu....Ada sexY aura.dan ngam beboNar ngan selera Aku dia Nak Entry Pasal Perfume..Fuh..I loike.(^o^)..If uols bermiNat ngan Kontes ni..Jom terjaH ..siLalah klik sini; Almari Si Pari - Pari..

So..aku shaRe kat uols perfume yang aku minati ..ceritanye....and sebab pa aku minat sangaT kat perfume ni..

Ni lah dia,perfume kesukaan aku..antara my punya fav collection..But paling suke pakai ni r..aku mula berjinak - jinak masa balik LA 1 tahun lepas..Lamanye..bukak buku sejarah..hehehe..masa tu aku tengah tunggu Speed Boat pegi Menumbok..Lepak r kat terminal tu..Kat sana murah sangat benda -benda camni..nampak r satu pelanggan yang test minyak wangi ni..uikss..wanginye..so aku pun try r..memang sedap baunye..aku beli terus tanpa berfikir panjang..Hmm.First imperssion bila sembur kat badan for 1st time. semua tanya u beli kat ne..Aku kata je kat LA.bukan Oversea tu ..W. P Labuan.hmm.kewangiannye tu tahan uols.1 hari pakai..masih wangi lagi..hehehe (^-^) dan ada rasa Sexy gitu ..Betul..3X.Actually, kat tempat Duty Free ni je yang berbaloi - baloi klu beli benda camni..Jadik..dipendekkan Cerite..Hari - hari pakai..cepatlah habisnye..and inilaH perfUme Fav aku Forever..

LIVE DeSiRe My EntIre BEAUTY!!!

4 comments:

enyheartsdiamond said...

hehe.. kalau mcm tu, almari si pari-pari nak pergi LA lah beli perfume utk pemenang.. hehe :p

Myiesha said...

hehehe..:)

Asfz said...

wahh...good luck =)

Myiesha said...

tq asfz..=)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)