Monday, June 20, 2011

Tummyku Lapar

Alahai..lama jugak aku menyepi...banyak kejooo la katakan...Hari Sabtu pun ada jugak Program..Yang penting aku buat dan tak menbosankan aku..ada jugak keja kan...Cik Myiesha yang kuOt KeJa..Keja ...Jangan Tak Keja...:D... Ikhlas aku nak katakan disini ..makanan ni memang sedap..Setelah seharian Tummy aku tak berisi..akhirnya..meleleh jugak air liur aku makan benda ni...(kehkehkeh)..:-)..Sedap uols..Ni kira my frens belanja sbabnye kitaorang tolong dia mengHias Kelas...Alhamdulilah..Terima kAsih kat Cik Rina..(*-*)..nak lagi sepinggan ni... Jadi ni dia makanan tu..saja jer nak try Menu Baru..asyik - asyik benda yang sama aje...:I..baik makan benda lain.Nasi Goreng Ayam Belacan Ala Thailand..Yummmy..Kenyang Perut Suka Ati..:D..Layanzz..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)