Friday, June 24, 2011

So Cute Lah..

Alahai...kenapala ko cumil sangat ..Cumilnye..cam nak gigit jer,...aik.mesti korang heran kan..apakehel nye cik myiesha meroyan hari ni..wat post nak gigit - gigit...hehehe..bukan apa uols.aku kali ni tertarik sangat ngan cartoon ni..bukan ape, dengan warna dan bentuknye yang cumil..ala Hello Kitty...

Hehehe..mesti uols gelak..alahai, hello kitty rupanya ..ingatkan apa..cumil ba..aku tertarik ngan warnanya..yang pinkky gitu..selepas aku search aku ternampak r rumah yang comel ni..hmm..bayangkan la kalu kat Malaysia ada sebijik umah macam ni..sure,..masuk r TV station mane - mane..sebab unik and menarik..tapi Kat JEpUN sana..dah biasa..Malahan, kat Taiwan n China dah ade Hotel Ala - Ala Hello Kitty ni...Kira setanding jugak r macam Walt Disney..Tak Kalah jugak la Asia..sebab ada wakil cartoon yang cumil dan disukai ramai...Jom layanz..pic - pic menarik rumah Hello Kitty ni..

Cuma uols, aku ni bukan la addicted sangat ngan Miss Hello Kitty ni ..cuma like da pic sebab rumahni warna cool je..n relazzzz...senang tido...hahaha...jadi satu hari nanti teringin jugak ruang kat bilik tido tu warna camni..takkan asyik white aje..:)..anyway...enjoy this video..

2 comments:

me said...

comelllll ! pink, hello kitty. fav kot.huuhu

Myiesha said...

emm..my fav...memang cumil..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)