Saturday, July 23, 2011

Kehodohan Azali yang Perempuan dan Lelaki Tak Nak...

PERUT BUNCIT A.K.A BOROI..betul ba...sapa nda mo badan kurus dan langsing bagi pempuan la..klu lelaki paling -paling pun perut mesti 6 pack ala Kevin Zahri, ...Fuh....i salut la...
Flat Tummy

Flat Tummy memang diidam- idamkan..Aku pun ba..Namun, akibat tabiat pemakanan ManusIa yang RAKUS..dan sama juga ba kita uols suka Makan apa MAKANAN paling sedap di DUnia semua dibedal..Kecuali yang nda buli tu..tut..tut...HARAM la...dilantak..Last - last..ukur lilit pingang semakin bertambah...huhuhuhu...Menangis DARAH Bila Tengok Cermin...Alamak Why My Tummy BOROI..aduish...camna mo pakai baju KEB or KETS ni.bUT..Sangkaan uols MELESIT..jangan Pandang pada baju yang dipakai k..pandang pada perut yang semakin BUNCIT.Baju KURUNG pun bole menampakkan PERUT BUNCIT juga.bila kena tiup angin..HOHOHO..HORROR kan..Luluh hati uols bila mendapati Baju Yang Dibeli nDA muaT..

Dan yang Paling Pantang lagi Uols, bila Perut Buncit a.k.a Boroi ni ditegur atO berada di Kawasan yang berangin...Ayat paling Pantang didenGar..." Aik, Mengandung Ke !"..Ni la senario nya...Dan buat pengetahuaN uols.kajian terbaru mendapati bahawa wanita mempunyai ukur lilit pinggang yang besar mempunyai risiko meninggal dunia lebih awal berbanding dengan mereka yang mempunyai ukur lilit pinggang yang lebih kecil.

Kajian yang dibuat oleh Universiti Harvard dan Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) Amerika Syarikat, menunjukkan wanita yang berpinggang besar lebih cenderung untuk menghidap penyakit yang berkaitan jantung ataupun kanser, walaupun hakikatnya mereka mempunyai berat badan yang ideal dengan ketinggian mereka.....Aduish.Bikin Mati Awal.Membawa Maut.

Perhhh... nak camni..

Atasinya sebelum terlambat ..Mencegah Lebih Baik dari menGubati... Pakar Fitness Kevin Zahri kata ...Skuangnye..kurang sikit 1 inci atau 3 inci...10 TIP FOR GREAT ABS..

JOM JOIN NI..

selain tu , bagi menaikkan Semangat Aku dan Kamuorang Semua Mengatasi KeBUNCITAN ini..Marilah kita Motivate diri ngan kisah dorang dalam BIZZY BODY CHALLENGE bersama KEVIN ZAHRI...journey dan testimoni 5 Ladies Bertuah menjadi KURUS.. semoga aku BerseMANGAT untuk BesenaM ni.Kasi BizzY BODY LUK.dan harapla time RAMADHAN ni kurang SIKIT melantaK ..Semoga TUMMYku Sihat dan seperti yang kuidam - idamkan..CHAYOK...

2 comments:

vanillagirls said...

kalau puasa slalunya berat badan turun :)
tu pun kalau xmakan banyak2 lepas bukak puasa

selamat berpuasa..

Myiesha said...

emm..betul tu..selamat berpuasa vanila girls..comelnye hello kitty

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)