Sunday, August 14, 2011

Sushi dan Edamame...Yummy..

Ehem..kita sambung cerita lagik uols...setelah kami bersunset di Tanjung Aru dan berbuka puasa kat sana..hmm, kami nak pulang..Namun, akibat teruja sangat nak try makanan Jepun..Aku kata kat dorang..Jom kita Mamam Sushi..Hehehe..Jadi kitaorang pun parking keta depan 1Borneo...ehehetttttttt..(bunyi break yang tak berapa menjadi)..

muka kenyang

Aksi makan lekor kat keta

Huihu..like a guinea pig..hahaha..Comel apa...mo try Sushi..Kedebus...Cepat jugak kami merayap kat 1B ni..Sampailah Kat Sushi King...Ekkk eleh..Masuk sini kena cakap Jepun Ker..aku tak reti ni..Hahaha..Kelakar sungguh...Mana taknye uols...aku tak penah masuk restoren jepun,,ada sindrom nda biasa gitu.Namun, Cik Ina ni kira pro so dia yang suggest apa...Kira aku duduk n try da food..hehehe..

Tuan Puteri nak makan apa?

Aku nak makan apa yang sedap - sedap gitu..hehehe

(ini hanya dialog semata - mata,in realiti takdapun yang panggil aku puteri..kepunan)

Taraaa..Nila yang kami orang pick,sebab benda ni berjalan - jalan tak ingat berhenti...hahahaha..paling aku reti antara semua ni nak benda ,.Kekacang..Edamame..very nice..with garlic gitu..Yang lain - lain ni sushi...macam - macam design ada..yang penting celup kat kicapnya dan mamam......perasaan first time ..ada sedikit ragu - ragu..takut tak sedap..nanti karang tak pasal - pasal keluar balik.hahaha..namun, bole jugak tekak aku ni makan Sushi..hehehe...sedap jugak..but sebahagian r..yang jenis pelik - pelik dan rasanya lain, memang aku stop r....Rahsia nye bagi aku la yang first time makan ni, kena makan guna kicap dia tu ada manis dan masin sangat..diikuti oleh edamame...kira tak terkeluar la sushi tu..duk kat tummy trus...

Alhamdulilah...Akhirnya berjaya juga aku makan sushi sehingga abis..hehe,..4 orang makan ek..bukan aku sorang ja..Namun, pencarian makanan ni bukan berakhir di sini, sebab aku sentiasa akan upload pic - pic makanan..sebab aku suka makan..walaupun kocik..tq my frens, Cik Ina, Cik Zu and Mr Omar..Sebenarnya aku ni just nak rasa je makanan jepun,sedap ke tak..alih - alih cam pulut yang ada inti.kira bole makan jugak...Alhamdulilah..kenyang..Amin

Adios

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)