Thursday, August 4, 2011

Tetap Gojes Di Bulan Puasa

Ubah Imej : Ringkas dan Menawan bersama Dya Romantika

Alhamdulilah dah 4 hari kita berpuasa..lama jugak aku tak update blog aku ni..huhuhu.aku survey - survey semua blog glamer yang aku suka follow kebanyakkan nye cerita pasal penjagaan diri , jaga muka dan pengubahan imej..I love this..but kat sini ada jugak ker..aku NAKKKK.....yang buat grooming class ato kelas kecantikan ni..hmmm...Aku salut r kat Cik Mama Gergous ni..Dya Romantika..Dia wat kelas ubah imej masa ramadhan..uols..yang paling siok ni uols murah jer..RM 55 ringgit..berbaloi - baloi..Jika uols nak gojes n berkeyakinan...pegi sini...

KLIK SINI

Actually aku sebenarnya nak cerita tentang Make Up yang kira buat muka uols gojes walaupun berpuasa,...Hmm..Aku ni suka tengok Michelle Phan Tutorial Make Up..Sebab sebelum ni pun uols aku cerita pasal make up dia aje..jadi kali ni aku nak share... Mid Summer Enchantment Make Up.. Hope Uols like it...

Psst...tetap Gojes walaupun berpuasa..Jangan abaikan penjagaan diri uols.

Dikau Begitu Berharga..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)