Saturday, February 19, 2011

Adakah keajaiban akan berlaku? PART 2

Hi uolls..mesti ada antara korang tunggu apa akan terjadi ngan pentas yang aku hias hari tu kan..ada juga yang tanya bila nak sambung cerita tu..tut..tut..hehehe..jeng- jeng..pra preparation tuk hiasan pentas..hahaha..aku ngan team aku ni hias simple - simple aje..bajet pun ala kadar..so wat yang terokey..syukur alhamdulilah..Lakonan di dalam pic ini adalah asli..tiada rekaan atau dibuat - buat..candid k..hehe..cuma kabur sikit..almaklumla..aku tak pakai dslr..hehehehe...just HandPhone aje..Sure kalau aku pakai DSLR memang nampak la macam - macam.. Kami start decoration padang n pentas ni dalam jam 4 petang..siap cari tali lagi..tak cukup tali..hahaha..panjat memanjat bukan aku yang buat ye..team aku yang buat..aksi lagak ngeri ini..hanya bole dilakukan oleh lelaki..bukan aku saja - saja..tak elok pempuan memanjat sana sini..almaklumlah..lain- lain nanti orang tengok..Apsal kami start lewat..biasalah..kat kompleks ni bukan aku sorang yang punya..Public okey..Lainla klu bapa aku yang punya..sure aku boleh bermalam ..hehe. Ada aktiviti Taekwando..Kedebush...Hyak..!!!!!yang selebihnya kami buat besok pagi...Hope uols enjoy with this pic.. aku tiada dalam gambar sebab aku tukang ambik gambar..tak profesional pun ambik gambar..huhuhu(T-T)..
makanan wajib..ice krim...sakit gigi tangung sendiri ah...(*-*)
keesokkan harinya.. taraaaaa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)