Sunday, February 20, 2011

Aku jumpa Mentor Imam Muda TV9..

Hujung minggu..di rumah dok mengadap laptop..siapkan keja sekolah..So nak rehatkan mata ni.lepas solat aku ambik Malai lepas tu Norin.hehehe.ajak r member aku Malai and Norin menghirup udara di waktu petang....Kasi rehat minda....Banyak lagi belum settle...(^-^)..telah diamatkan sebagai SYMP..so kena la wat...menurut perintah la katakan..nanti kalu tak ikut...dapat kad merah..hehehe..Opss..macam main bola pula.. Sambil - sambil kami menjamu mata menegok gelagat orang kat floating ni..huhuhu..tup ..tup aku jumpa ustaz yang menjadi mentor dalam imam muda tu..rancangan tip top kat TV 9 and Oasis tu..

hmm...dia bersama isteri tercinta..siap anaknye yang comel gitu..but, memang pencarian Imam Muda akan berlangsung di KK dalam bulan ni..ini kawan aku ci malai yang kata..lagipun adik dia keja kat Harian Metro n Berita Harian..so, tau r sikit- sikit..ntahla..famous jugak kudat ni..jumaat lalu aku jumpa Azaharina..kat Terminal Tomyam..yang ini jumpa ustaz ni..hehehe..amazing..but tak la aku minta autograf ke aper..cuma tengok aje.segan...(psst..kalu Dato CT aku nak begambor r jugak..hehehe)..(^-^)..

Menu kami..ikan Putih Masak 3 rasa..Punyalah menjilat sudu,,hahaha..sedop..rugi sapa tak p sini..fresh gitu..ditambah ngan Mee Singapore sama sup sayur..alalala...rasa macam nak makan lagi..hehehe..next time kita makan kat Golf Club pulak yer..yum- yum..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)