Saturday, February 26, 2011

Lavender sewangi dan secantik warnamu

Spaggeti Chicken with mushroom sauce..plus cheese...yummy
ehem..jalan - jalan cari makan...bersama geng aku..tq for anisah dan bayjura..my lovely frens..kali ni menu kitaorang cara western r pulak..balik - balik makan kita aje yang aku share di blog ni ..so aku perkenalkan satu lagi hot spot kat Kudat ni..namanya Lavender Restaurant..Menu kat sini.. lebih kepada western..dari spageti, pizza, wedges , burger dan toast...semua ala Mat saleh..hehehe..kira kalau traveller kepunan nak makanan barat.. sini lah tempatnya.Aku tak penah lagi p Lavender ni..so dorg order aku ikut ajer...so anis dan aku makan spaggeti chicken with mushroom sauce..air aku twister stawberry..hehehe..pink color..dan cheese burger for bay..dia punya air twistter peppermint,.,hijau gitu..hehehe..mana tau uols suka ...so datang r cini...hehehe..makan kat lavender...(^-^)...huhu..lepas makan kami pun bawa haluan masing - masing..aku ..p atm dulu,,n cau cin cau..
Pandang - pandang ..jeling - jeling...

Cheese Burger yang sedap

Twistter Stawberry N Twistter Pepermint..fresh

2 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)