Monday, February 7, 2011

Whitty My LOvely Cat

Hi u alls..amacam ..mesti sibuk sudah bekerja kan..yang semestinya hari isnin mesti busy r..ditambah dengan tugas – tugas yang tertangguh gara – gara cuti Tahun Baru Cina..Almaklumlah,,aku hari ni jadi jurulatih olahraga..ble ke..hehehe.ble r sikit – sikit tuk buat fitness anak – anak ikan aku ni..Minggu depan kami jadi Tuan Rumah Sukan Zon Tamalang..huhuhu..jadi prepare r..memang sibuk juga la..banyak betul jobs aku ..bila ada big event gini..hehehe, nasib belum ada Butik ..Insyaallah, dalam perancangan juga tu..mungkin suatu hari nanti..ada azam, ada impian, ada mimpi, ada usaha, mesti become reality..betul tak u all…

Sebelum jadi sesuatu tu, kita perlu mimpi dulu, berangan ker…lama – lama, focus kat kepala kita akan terarah kepada benda yang kita nak sangat tu…hehehe..ditambah dengan usaha kita…dan lastly TAWAKAL ..kepada ALLAH SWT..minta doa banyak – banyak..Macam Slogan ni..DOA , USAHA, IKHTIAR , TAWAKAL..baru jadi DUIT..Duit ba, yang kita perlukan dan kegunaan kita kat dunia ni..

Hmmm, but, u all, n aku juga kena ..beringat – ingat..DUIT tu bukan segala- segalanya..hehehe..Hidup kita perlukan panduan dan kita mestilah ikhlas dalam melaksanakan setiap amanah yang diberikan..Mana datangnya IKHLAS..dari HATI ataupun NAWAITU..a.k.a NIAT..klu niat kita betul..maka betul juga tu..klu tak ..tak juga betul jadinya…hehehe..Opss..terlebih sudah..

Heheheh..(^-^), so ari ni aku kenalkan r korang , kucing kesayangan aku kat umah ni..kita relax dulu ari ni…Entry Kucing…

Namanya Datu Whitty.Bukan Datuk K je ada nama yer..hehehe.

Berasal dari Negori Nenek Aku, Kampung Telaga..hehehe,

Baka: baka biasa je..Cuma warna putih ….

JAntina.: Jantan..(hehehe..)

Umur: 8 bulan rasanye…(anggaran)…

Kegemaran: Suka mengigit, mengejar, n bermain..

Sifat: Nakal n manja sangat.

Hobi: Sukan menyanyi siang mahupun malam jika litternye dah penuh..hehehe..

Impian: Nak cari awek ..kecian kesunyian ..hehehe…caw Chin Chau..(^-^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)