Friday, February 11, 2011

Adakah keajaiban akan berlaku ?

Hmm.Entry aku kali ni ringkas...disebabkan kebusy..busy..busyan sikit…huhuhu..yang penting keja aku settle..banyak juga tugas yang diberikan kat aku ni…(T-T)..yang penting kasi siap cepat..sebelum event berlansung….walaupun penat..but ku gagahi jua..hahahaha…(^-^)..,..Entah apa la idea nak hias pentas kat Kompleks Sukan ni..tak pernah wat lagi..so nak try r ni .with my team..Kita rock and roll hari Ahad ni k…(^-^)…Chayokk..Hope ada miracle come true..aku akhiri dengan kata - kata ni..

“KENALI KEKUATAN DAN KELEMAHAN DIRI SENDIRI, FOKUS MATLAMAT YANG BOLEH DICAPAI DAN BELAJARLAH MENERIMA APA YANG TIDAK BOLEH DIUBAH. KENALI DIRI HIASI PERIBADI..”

kepada anak - anak ikan aku..buat sehabis baik yer..biar tercabut track tu korang speed..sure..pecah rekod.hahaha..bukan rekod sukan..rekod berita kat TV n Radio ..hahahaha..(^-^)

"MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA"

-SLLA UOY VUL-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)