Thursday, August 25, 2011

Syamsul Nak Kawin secepat mungkin..

Wah...echem boi..en Syamsul Yusof kita ni..kisah lalu mematangkan en Syamsul ni dalam dunia percintaan..hehehe..kelas gitu...Walaupun sebelum ni dikaitkan ngan Diana Danielle dan Liyana Jasmay..namun perhubungan tu tak kekal lama..Terbaru..ketika ditemui oleh Oh Bulan..Kredit to Ohbulan, yang en Syamsul ni nak menamatkan zaman bujangnya secepat mungkin..Ada ka..well..aku doakan semoga en syamsul mendapat jodoh dalam masa terdekat ni..amin..risik - risik dia dah kenal wanita ni 6 bulan..kira lain bidang r dari dia. bukan artis gitu...(^-^)...Link

“Sudah lebih 6 bulan saya berkenalan dengan wanita itu. Alhamdullilah, saya rasa sangat ‘ngam’ & selesa dengan dia. Dia bukanlah selebriti atau orang yang terlibat dengan industri hiburan. Memang totally daripada dunia lain. Pengajaran bercinta dengan selebriti banyak membuatkan saya lebih berhati-hati. Kini, saya lebih suka andai kata orang tidak kenal bakal isteri saya. Biarlah ia menjadi rahsia sehingga satu hari nanti,” kata Syamsul Yusof kepada pihak media, semalam.

“Kini saya sudah berusia 27 tahun & bersedia untuk berkahwin. Kalau ada jodoh, saya memang nak kahwin cepat-cepat. Sekarang, setiap hari saya berdoa supaya hasrat untuk berkahwin tercapai,” ujar Syamsul Yusof, ceria.. Sumber : OhBulan..Venue : Majlis Berbuka Puasa & Pemberian Bonus kepada Staff di Finas, Ampang..

2 comments:

saya_arief said...

ade jugak yang nak kawin dengan shark..
huhu..bagus2..

Myiesha said...

shark..shark..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)