Wednesday, February 16, 2011

Tutorial Signature

Tanda Tangan a.k.a Signature...sinonim bagi semua insan kat dunia ni..termasuk aku..mesti kita guna tanda tangan ..Bagi Pakar Grafologi, Dr Margaret Gullan-Whur berjudul "What Your Handwriting Reveals "mengatakan tanda tangan direka oleh seseorang bagi menampilkan ciri keperibadiannya..Sebenarnya otak kita nilah yang memberikan arahan untuk menulis. Jika berlaku ketidakupayaan yang menyebabkan seseorang tidak dapat menggunakan tangan, individu terbabit masih boleh menulis dengan meletakkan pen pada gigi atau jari kaki. Hakikatnya, otak yang membantu kita menulis, tangan hanyalah medium untuk melaksanakannya.

Aku malas nak korek dalam - dalam pasal bab tanda tangan ni..but aku nak bagi info Tutorial Signature kat entry di blog..aku bagi kredit la kat c33ram00n.blogspot.com sebab bagi tau benda ni..ni aku nak share ,.sebobnye..aku dok cari signature yang free..alih - alih aku baca blog dia..jumpa juga .. Caranya..:

  1. Pgi website ni MyLiveSignature.
  2. Korang register kat sana..ikut arahan yang diberi.. lepas siap semua..dapatkan IDnye..p kat
  3. blog korang..bukak dashboard,settings, formatting dan last p post template..kat post template tu letak kod gini

“Psstssss..Kita pun boleh kenal keperibadian seseorang melalui tanda tangan..Macam - macam la istilah dan tafsiran yang diberikan ada yang baik , ada yang berat sebelah dan sebagainya..nak percaya pun susah juga..sebab ada yang tafsiran sama tapi tak serupa dengan diri kita..hehehehe..Wassalam”

1 comment:

Unknown said...

The tool suggested is simply the best option to create online signatures. This tutorial is an awesome guide to help all the people who are not familiar with how to use this option.
what is a digital signature

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)