Monday, March 7, 2011

Anak siapa Ni main seliPAr...

Isyh..anak siapa main selipar ni...? hehehehe..aku punya Anak IKAN ni..a.k.a anak buah aku...comelnya...entry aku kali ni pasal baby ..apasal dorg comel yer..aku terjah FB aku..alalala.. Comelnye..alalala...tahniah buat member - member aku yang selamat melahirkan anak...bagi tengah bunting tu..aku doakan juga semoga anak korang nanti dilahirkan dalam keadaan sihat dan comel gitu..ala..kiut miut...hehehe(^-^)..

Kenapa aku dan uols suka kat baby yang comel..hahaha..sebab kegedutan dorang ka, kegebuan dorang ka, haruman dorang ker or sebagainya..paling pasti la kalu aku uols..sebab kegemukan dorang..hehehe..pendapat aku ni disokong juga oleh Ambi Chia..Ala..model terkenal tu ba..yang suda bersalin tu..Dia kata kalu bayi tu gemuk baru nampak comel..kalu kurus macam sakit jer..That's true...paling best oo kalu kita peluk..tapi aku belum ada anak lagi..hehehe...anak buah pun jadilah...hehehe...ni lah anak buah aku yang tengah membesar......sempat jugak klik - klik semasa dia berkunjung ke rumah datuk dan neneknya..sekarang ni dia dah masuk taska..hehehe..so jom layanzz aksi c manja Kiki Lala ni...pandai gila pose kat kamera..pantang nampak flash terus buat action..

4 comments:

hamzah ian said...

dulu2 gua comel mcm ni la.. haha

Myiesha said...

hehehe...cutenye..macam superman

Haffiz MohdNoor said...

very the comey!!

Myiesha said...

:) thanks...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)