Thursday, March 17, 2011

Cik Minat Bola jugak ker..?

Kunci Keta Datin
Minat bei..Aku memang minat...aku tengok juga walaupun tak berapa nak tengok.(T-T).hehehe.bila final aku tengok kalu tak ngatuk r..sebabnye dorg main pagi - pagi r..syok benar time tu dream- dream cam Alice in Wonderland.camne tu rupanye.alahai..Cik Myiesha oooi.cara aku menunjukkan keminatan pada MU ni bukan takat nak tengok game dorang, bukan takat Jersey dorang jer..key chain pun.jadilah jugak.hehehe...mungkin semalam mesti kaki bola tak tidur tengok bola kan..heheh..(^-^).....Aku selaku Fans Manchester United..teramat suka kerana kami pun pegi juga suku akhir ba...hehehe..walaupun aku tak tengok..hehehe. Jaringan yang dibuat oleh Javier Hernandez pada minit ke 5 dan 75 meranapkan impian Marseille untuk meneruskan saingan..hehe..But,hampa jugaklah sebab West Brown jaringan gol sendiri pada minit ke 82..jadi Marseille dapat la 1 gol..credit too UEFA.. Glory glory Manchester United..
Keputusan Terkini Liga Juara - Juara Eropah 16 Mac 2011
Walaupun aku tak reti nak tendang bola..minat pun jadilah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)