Sunday, March 6, 2011

Nak LIBUR di Mana ya?????

Alamak, kerja , kerja , kerja.....Badan pun dah jadi letih dan lesu..teringin nak pergi bercuti- cuti...dapatlah cuci - cuci mata sikit..Ha! Barulah Segar...Ni lah antara yang dipikirkan oleh orang yang macam aku ni..kerja ja dipikir..holiday mau jugak.emmm..tapi di mana ya..sapa nak kasi teman …?hmm..banyaknye nak pikir..(T-T)..malaslah…so..aku bukak la magazine..belek sana..belek sini..stop..jumpa juga..percutian yang bisa menghilangkan tekanan yang aku rasai…Kekadang, bosan jugak kan wat benda yang sama ja kan..

Tips yang aku nak kasitau ni jugak adalah bersangkut paut sama korang yang nak rancang percutian bersama SI DIA...

hahaha…so tips ni sangat berguna..mana lah tau ia lebih menyeronokkan..

  • Pergi Berkelah.: .alah..apa kelas pantai..panas...but sekali sekala uols buat kan apa salahnye..pergi menyelam, menaiki bot or melawat Pulau...Banyak pulau kat Malaysia ni..hahaha,.berlambak..kalu korang tak nak p pulau..makan - makan ja di tepi pantai.BBQ ker.sama juga..masaklah banyak - banyak dan simple santai.borak - borak or wat game volleyball ka or permainan yang gempak..Gerenti sampai ke petang.barulah kegembiraan lebih terserlah.
  • Taman Tema Hiburan: Ni kes nak merasa permainan yang menarik..Roller Coster ker, buaian pusing..dan banyak lagi..sure..happening...Plus makan Popcorn dan Aiskrim..Hahaha..
  • Tengok Konsert: Ni lagi lain dari yang lain..tengok Konsert..Apa - apa konsert la..yang penting buat kelainan..Menyaksikan konsert - konsert ni pasti menghiburkan..Konsert Maher Zain..menenangkan..upss..
  • Keliling Setiap Nogeri OR Keliling Negeri Sendiri: Iyala..uols asyik nak gi OverSea Aje..apa salahnya..lawat dalam malaysia..banyak tempat menarik..cam aku ni..Sabah pun lum puas aku round..Apa kan daya..Gunung Kinabalu belum daku Jejaki..hahaha(^-^)..tp Kundasang dan Ranau saya suda mari bah..
  • Tengok Wayang..:perGi kat GSC sana or ambik pakej yang 3D Movie..lagi elok..sesuai bagi korang yang dah bosan dengan TV di rumah..ambik angin tengok skrin besar..Sejuknya...pakai jaket ya,..(*-*)..
  • Shopping..: Ni memang hobi Kaum AKU..hahaha..terjah ja mana - mana shoping mall..window shopping..bila dah berkenan baru rembat..sure..kepenatan bekerja korang akan hilang bila dah mencuci mata di shopping mall ni..kira ada excercise juga..kuar peluh..
  • Cuci keta..hahaha..ni juga aktiviti yang menenangkan..cuba uols try basuh keta..gerenti hilang stress kat kepala...hehehe..ni kira yang last sebab aku tak tau dah nak bercuti kat mana..Chow.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua benda dalam Blog ini adalah Hak Milik azdemahwaty.blogspot.com (c)